• Импресум
Friday, June 12, 2026
METRO.mk
  • Почетна
  • Вести
  • Живот
  • Забава
  • Љубов
  • Спорт
  • Хороскоп
Нема резултати
Погледни ги сите
  • Почетна
  • Вести
  • Живот
  • Забава
  • Љубов
  • Спорт
  • Хороскоп
Нема резултати
Погледни ги сите
METRO.mk
Нема резултати
Погледни ги сите

Девет причини зошто е добро да пиете кафе

22/08/2023
Време за читање: 1 минути
A A
Девет причини зошто е добро да пиете кафе

Без разлика дали го пиете на пат кон работа или брзате на средба си пријателите после работа, тешко е да се замисли денот без него. Кофеинот ве поттикнува, ви дава енергија и има нешто неверојатно смирувачко во ритуалот на пиењето добро кафе.

Кафето е полно со супстанции кои можат да помогнат во заштитата од болести кои се почести кај жените, вклучувајќи Алцхајмерова болест и срцеви заболувања.
Кофеинот е првото нешто што ви паѓа на ум кога ќе помислите на кафето. Но, тоа содржи и антиоксиданси и други активни супстанции кои можат да го намалат внатрешното воспаление и да заштитат од болести, велат експертите за исхрана од Медицинскиот факултет на Универзитетот Џон Хопкинс, пренесува Hopkinsmedicine.org.

Кои се најголемите здравствени придобивки од пиењето кафе? Вашиот омилен пијалок има повеќе ефекти од самото зголемување на енергијата. Ова се главните начини на кои кафето може позитивно да влијае на вашето здравје.

Можете да живеете подолго

Неодамнешните студии покажаа дека оние кои пијат кафе имаат помала веројатност да починат од некои од водечките причини за смрт кај жените: коронарна срцева болест, мозочен удар, дијабетес и бубрежна болест.

Вашето тело подобро ја процесира гликозата (или шеќерот)

Тоа е теоријата зад студиите кои откриле дека луѓето кои пијат повеќе кафе имаат помали шанси да развијат дијабетес тип 2.

Помала е веројатноста да развиете срцева слабост

Пиењето една до две шолји кафе дневно може да помогне да се спречи срцева слабост, кога ослабеното срце има потешкотии да пумпа доволно крв во телото.

Намалена е шансата за Паркинсонова болест

Кофеинот не само што е поврзан со помали шанси за развој на Паркинсонова болест, туку може да им помогне и на оние со оваа состојба подобро да ги контролираат своите движења.

Црниот дроб ќе ви биде благодарен

Се чини дека и обичното и кафето без кофеин имаат заштитен ефект врз вашиот црн дроб. Истражувањата покажуваат дека оние кои пијат кафе имаат поголема веројатност да имаат здрави нивоа на ензими на црниот дроб отколку оние кои не пијат кафе.

Вашата ДНК ќе биде посилна

Темно печеното кафе ги намалува прекините на жиците на ДНК, кои се јавуваат природно, но може да доведат до рак или тумори доколку вашите клетки не ги поправат.

Помали се шанси да добиете рак на дебелото црево

Една од 23 жени заболува од рак на дебелото црево. Но, истражувачите открија дека оние кои пијат кафе – без кофеин или редовно – имаат 26 проценти помали шанси да развијат колоректален карцином.

Можете да го намалите ризикот од добивање Алцхајмерова болест

Кофеинот во две шолји кафе може да обезбеди значителна заштита од развој на оваа состојба. Всушност, истражувачите откриле дека жените на возраст над 65 години кои пијат две до три шолји кафе дневно имаат помали шанси да развијат деменција во целост.

Малку е веројатно дека ќе имате мозочен удар

За жените, пиењето барем една шолја кафе дневно е поврзано со намален ризик од мозочен удар, четврта водечка причина за смрт кај жените.

Кафето е популарен пијалок кој е опширно проучуван од истражувачите поради неговите многубројни здравствени придобивки, вклучувајќи ја и неговата способност да го зголеми нивото на енергија, да промовира управување со тежината, да ги подобри спортските перформанси и да штити од хронични болести.
Имајте на ум дека некои луѓе можеби ќе треба да го ограничат својот внес, вклучително и жени кои се бремени или дојат, деца и адолесценти и луѓе со одредени медицински состојби.
Сепак, пиењето кафе во умерени количини – околу три до четири шолји дневно – е поврзано со неколку здравствени придобивки и генерално се смета за безбедно за повеќето возрасни лица, известува Healthline.

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА:

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Студентите од приватните факултети бараат бесплатен градски превоз во Скопје
Вести

Напад врз контролор на ЈСП поради неплатен билет

11/06/2026
Проданоски: Старо Лагово ќе стане центар на спорт, забава и адреналин
Вести

Проданоски: Партнерствата со европски општини се клуч за напредок на Прилеп

11/06/2026
Алкалоид Скопје (ALK), НЛБ Банка АД Скопје (TNB) и Македонски Телеком Скопје (TEL) со најголем промет, МБИ10 се намали за 0,19% на 9.959,02 поени
Вести

Македонската берза во пораст: МБИ10 порасна за 0,35 отсто, најтргувани акциите на Алкалоид

11/06/2026
Ohrid Wine Festival Vol. 5 ја објави програмата: од 25 до 27 јуни на Кеј Македонија
Вести

Ohrid Wine Festival Vol. 5 ја објави програмата: од 25 до 27 јуни на Кеј Македонија

11/06/2026
ЈКП Комуналец Прилеп: Заменети и пуштени во употреба сите рефлектори на стадионот со вештачка трева во Типската населба
Вести

ЈКП Комуналец Прилеп: Заменети и пуштени во употреба сите рефлектори на стадионот со вештачка трева во Типската населба

11/06/2026
Откако не доби виза за САД, УЕФА го избра Омар Артан за главен судија на Суперкупот 2026
Вести

Откако не доби виза за САД, УЕФА го избра Омар Артан за главен судија на Суперкупот 2026

11/06/2026
Следна вест
„Тик-ток“ е најпопуларната дестинација на интернет

„Тик-ток“ е најпопуларната дестинација на интернет

Најнови вести

Студентите од приватните факултети бараат бесплатен градски превоз во Скопје

Напад врз контролор на ЈСП поради неплатен билет

11/06/2026
Со 59 гласа „за“ Собранието го поддржа Предлог-законот за игрите на среќа

Со 59 гласа „за“ Собранието го поддржа Предлог-законот за игрите на среќа

11/06/2026
Мексико славеше со 2-0 на отворањето на Светското првенство

Мексико славеше со 2-0 на отворањето на Светското првенство

11/06/2026
13-годишник со „бмв“ се судри со автомобил, две лица со тешки повреди во болница

Инцидент во Романовце: Две лица уапсени по физичка пресметка со нож

11/06/2026
Проданоски: Старо Лагово ќе стане центар на спорт, забава и адреналин

Проданоски: Партнерствата со европски општини се клуч за напредок на Прилеп

11/06/2026
Алкалоид Скопје (ALK), НЛБ Банка АД Скопје (TNB) и Македонски Телеком Скопје (TEL) со најголем промет, МБИ10 се намали за 0,19% на 9.959,02 поени

Македонската берза во пораст: МБИ10 порасна за 0,35 отсто, најтргувани акциите на Алкалоид

11/06/2026
  • Импресум
Информации: +00 389 123 456 789

Developed by Konzoto. Hosted by Konzoto.

Нема резултати
Погледни ги сите
  • Почетна
  • Вести
  • Живот
  • Забава
  • Љубов
  • Спорт
  • Хороскоп

Developed by Konzoto. Hosted by Konzoto.