Една од главните одлики на 21 век ќе бидат и брзите возови. Македонија како што сега стојат работите е во почетокот на 20 век – скоро и да нема железница. А сосема друго ветуваа властите целиов мандат.
Граѓаните последниве месеци можеа да видат на кое ниво падна железницата во Македонија. Кон Битола одеше само еден воз, па и тој беше принуден до Велес да вози со брзина од дваесетина километри на час оти пругата е несигирна. Се расипуваа локомотиви, застануваа среде тунели по неколку часа, гореа дрвени прагови од пожарите, паѓаа столбови на железнички мостови кон Гевгелија, драстично се намали бројот на возовите, а се преполови и бројот на патниците.
-Состојбата во железничкиот сообраќај во Македонија не враќа во 19 век кога сообраќајот се одвивал со кочии. Се што постоеше од поранешна Југославија со текот на времето пропадна, а за тоа време ништо не се обновуваше. Ниту пруги, ниту локомотиви, ни вели Зора Живаљевиќ.
Извор: Целиот текст прочитајте го на СКОПСКО ЕХО – ОВДЕ