Келвин Клајн гордо го покажа своето 46 години помладо момче Кевин од кого е неразделен
Модниот дизајнер Келвин Клајн има 81 година и повеќе не крие дека е во врска со 35-годишниот модел Кевин Бејкер. Двојката беше видена во Лос Анџелес како ја напушта теретаната, а беа облечени речиси идентично.
Келвин има два долги брака со две жени и никогаш не се појавил како геј, додека се шпекулира дека има момче уште од 2016 година кога почнал да излегува со Кевин.
И додека во јавноста се појавија нивните папарацо фотографии, сите го обвинија дизајнерот за големата разлика во годините и коментарите беа многу остри: „Изгледаат како дедо и внук“, пишуваше на мрежите.
Познатиот моден дизајнер, роден на 19 ноември 1942 година, во Бронкс, Њујорк, е познат пред сѐ по одличните колекции на женска и машка облека, фармерки, козметика и парфеми, но и по други корисни предмети, како постелнина, со неговиот потпис.
Деновиве тој повторно прави голема бука со изборот на актерот Џереми Ален Вајт за свој модел, по чии фотографии продажбата на долната облека со потпис на дизајнерот вртоглаво порасна.
Клајн студирал на Модниот институт за технологија во Њујорк и, по дипломирањето во 1962 година, почнал да работи како чирак дизајнер за производител на палта и костими во областа на облека во Њујорк. Во 1968 година, кога отвори своја компанија, модната индустрија во Њујорк беше во мрачна фаза, со лежерна облека во стилот на хипи и мини здолништа кои беа во опсегот на модата во тоа време.
Имајќи го тоа на ум, Клајн сакаше да се посвети на дизајнирање едноставна и скромна облека за промена. Иако на почетокот беше познат по костуми и палта, тој постепено се повеќе ставаше акцент на спортската облека, особено на оние парчиња кои можат да се носат одделно и на тој начин лесно да се комбинираат на повеќе начини.
Клајн е првиот дизајнер кој освоил три последователни награди за женска облека Коти (1973–75) и бил најмладиот дизајнер за готови облеки некогаш избран во Куќата на славните Коти (1975).
Тој ја опиша својата дизајнерска филозофија како „правење едноставна, удобна и модерна облека, но без ништо претерано или екстремно“. Неговата облека беше релативно скапа, но класична, елегантна и лесна за носење и предизвика големо внимание кај клиентите во САД и други земји. Неговите достигнувања се сметаат не само за триумф на неговиот личен бренд на класичен стил, туку и за созревање на американската модна индустрија.