-Секој ден возам по градот и се придржувам до ограничувањето на брзината од 50 километри на час. Но, забележувам дека сите возила ме претекнуваат, односно, дека возат многу побрзо од мене. Се гледа дека тие возила се движат и по 70-80 километри на час. Со таа брзина поминуваат и на крстосниците за да го „фатат“ жолтото светло. Со тоа најдиректно се загрозува сообраќајот, ни вели скопјнецот Марко П.
Непроменет, се чини, остана и односот на полицијата. И во последниве денови односот е ист: се даваат само дневни соопштенија за спроведени акциски контроли и за бројот на казнетите возачи. Завчера, на пример, биле изречени 131 мерка – за возење повеќе од дозволената брзина 16 санкции, девет мерки за возење без возачка дозвола, шест санкции за технички неисправни возила... Слично беше и во изминатиов период.
Се добива впечакот како да полициските контроли се сведуваат само на вршење на радарски контроли на неколку пункта по градот кои возачите веќе ги знаат и толку. Некое позабележително присуство на полицијата по градските сообраќајници, односно, позначајна контролна активност, не се забележува. Или, тоа се сведува на присуство на полициска патрола која седи во патролна кола на одредени крстосници и толку. По други сообраќајници, по повеќе населби како да нема полициски патроли и сообраќајниците им се оставени на дивеењето на несовесните возачи.
-Секој ден возам по населбите Ново Лисиче и Аеродром и не забележувам дека има некакво присуство на сообраќајна полиција со цел да го надгледуваат сообраќајот. Токму по булеварите во овие населби се вози многу брзо и опасно и полицијата треба да ги казнува таквите возачи, ни вели еден жител на Ново Лисиче.
Очигледно, полицијата треба да го смени начинот на кој што се справува со несовесните возачи бидејќи до сегашниот метод не дава резултати. Македонија има премногу полиција, ама ја нема доволно таму каде што треба да биде. Тоа го знаат здивените возачи и газат се околу себе. Во МВР мислат нешто да сменат? Зошто не успеваат да го смират дивеењето на сообраќајниците.